22 Mart 2013 Cuma


Bir Özür Ve Çekiliş

Merhaba sevgili okuyucularım tabi bu uzuun aradan sonra hala kaldıysa..

 Öncelikle sizlerden özür dilemek istiyorum çok uzun zamandan beri blogla ilgilenemedim yazılar tekrar gelmeye başlayacak ama önce kendimi sizlere affettirmek için bi çekiliş yapmaya karar verdim :)

 Çekiliş konusu için baya kafa patlattım ve sonunda en sevdiğim 3 rujdan birer tane alarak çekilişte onları vermeye karar verdim en azından benim gerçekten sevdiğim ve kullandığım bişey size gitmiş olacak.. Üçünün rengi zaten birbirine oldukça yakın, bu sezonun moda rengi bordonun tonları diyebilirim. Burberry Sepia Pink daha pembemsi ve açık bir bordo tonu, Burberry Rosewood  ise daha kahvemsi ve hafif sedef yapılı...Diğeri de Chanel' in mat ruj serisinden 34 numara La Raffinee; Sepia Pink' e benzer ama daha koyu bir bordo ve mat yapıda bir ruj. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder